דינמיקת משחק – שנאת סיכון (Loss Aversion)

13 לספט', 2011 נכתב ע"י     אין תגובות    מתוך קטגוריה: דינמיקת משחק


דינמיקת משחק – שנאת סיכון (Loss Aversion)

מוטיב המשפיע על השחקן לא באמצעות חיזוקים ותגמולים אלא באמצעות ענישה. המשחק יכול "להעניש" שחקן שלא ביצע פעולה מסוימת ובכך לגרום לו להימנע מאי ביצועה בעתיד. במוטיב "משימות מתוזמנות" לעתים נעשה שימוש במוטיב שנאת הסיכון, אשר גורם למשתמשים לעמוד בפרק הזמן המוגדר (ע"ע) להם במשימות כדי להימנע מעונש כלשהו. אלמנט זה עובד במיטבו כאשר השחקן עלול להפסיד משהו שהוא כבר השיג, להבדיל ממניעת רווח פוטנציאלי.

יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>