מכניקת משחק – תיאורית דירוג המידע (Cascading Information Theory)

13 לספט', 2011 נכתב ע"י     אין תגובות    מתוך קטגוריה: מכניקת משחק

מכניקת משחק – תיאורית דירוג המידע (Cascading Information Theory)


מקורו של אלמנט זה בתיאוריה הגורסת כי המידע המועבר למשתמש צריך לזרום במקטעים קטנים ככל האפשר. התיאוריה נכונה בעיקר במוצרים בהם המשתמש חייב לעבור תהליך כלשהו של למידה והבנה לפני שיוכל להתקדם באופן נכון בשלבי המשחק. באמצעות העברת מידע בחתיכות קטנות ניתן להביא את המשתמש לרמת הבנה אופטימאלית, המתאימה לאותו חלק במשחק בו הוא נמצא, הן לטובת מתכנן המשחק שמעוניין שהמשתמש יבצע פעולות מוגדרות מראש והן לצורך מניעת בלבול מצד המשתמש.

 

יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>