מכניקת משחק – סחורה וירטואלית (Virtual Goods)

13 לספט', 2011 נכתב ע"י     אין תגובות    מתוך קטגוריה: מכניקת משחק

מכניקת משחק – סחורה וירטואלית (Virtual Goods)


כדי לשמור על "כלכלה" פנימית של משחק אפקטיבית לאורך זמן, חשוב שיהיה מקום בו המשתמש יכול להשתמש בנקודות שלו וכך לייצר תמריץ עבור המשתמש להרוויח עוד נקודות ולהציע אפשרות לבנות משהו מותאם אישית שמבטא את זהותו העצמאית של המשתמש. סחורה וירטואלית עוזרת להשיג את המטרות האלו והן כיוון מוצלח ליצירתיות, תחרויותיו וביטוי עצמי בקהילה. סחורה וירטואלית היא כינוי לעצמים לא מוחשיים שנרכשים עבור שימוש בקהילות

וירטואליות או במשחקים. משתמשים רוכשים את הסחורה כמו ביגוד, נשקים או קישורים כדי לייצר זהות לאישיות הוירטואלית שלהם ובמקביל משווים ומשוויצים לפני חבריהם.

יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>