מכניקת משחק – רמות ושלבים (Levels)

13 לספט', 2011 נכתב ע"י     אין תגובות    מתוך קטגוריה: מכניקת משחק

מכניקת משחק – רמות ושלבים (Levels)

מערכת דירוג לפיה משתמש "עולה בדרגה" לאחר שהגיע להישגים משמעותיים או צבר סכום מסוים של נקודות. בדרך כלל עלייה בדרגה מלווה בהוספת אפשרויות חדשות או "יכולות" (Abilities) שהיו נעולות (Locked) למשתמש עד כה. אלמנט זה ידוע כאחד האלמנטים המשפיעים ביותר על מוטיבציית השחקן להמשיך ולשחק. ישנם שלושה סוגים בסיסיים של עלייה בדרגה: Flat, Exponential ו-Wave Function.



שלבים הם מעמדות שונות בתכניות הנוסע המתמיד, חגורות בצבעים שונים באמנויות לחימה, תיאורי תפקיד בתעשיות – סמל לכך שהגעת לאבן דרך מסוימת, השג מסוים בקהילה שאתה משתייך אליה ולאור זאת מגיע לך רמה מסוימת של כבוד ומעמד. שלבים בד"כ מוגדרים כמרווחי נקודות, כך שמשמשים יכולים לקבל באופן אוטומטי העלאה ברמה בהתבסס על השתתפותם או להשתמש בשלבים כדי לאבחן את הסטטוס ולשלות בגישה לתכנים באתר.

יש לך משהו להגיד? קדימה, להשאיר תגובה!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>